Kisko-päivää vietetään lauantaina 6.7. Kiskolan pihalla

1.7.2024

Kisko-päivän ohjelma on runsas ja kulttuuripitoinen! Tervetuloa tapaamaan tuttuja ja nauttimaan musiikista kello 12 - 15!

Lauantaina 6.7. klo 12–15 järjestämme Kisko-päivän Kiskolassa ja sen piha-alueella, Kiskontie 2260, 25460 Kisko.

Päivän ohjelmassa on musiikkia, taiteilijoiden esityksiä, improvisaatiotuokio, myyntikojuja, yhdistyksiä ja maa- ja kotiseutunaisten kahvila.

Myynnissä on käsitöiden ja kirpputoritavaroiden lisäksi myös patsaita, linnunpönttöjä ja lammastuotteita.

Sukututkija Juha Vuorela kertoo kirjastossa Kiskon kirkonmiehistä kello 12. Esiintymislavalla musisoi harmonikansoittaja Pekka Laakso.

Päivän ohjelmassa on paljon kulttuuria, josta kiitos kuuluu Salon kulttuuripalveluille!

Kello 12, 13 ja 14.30 asuntovaunuteatterissa on esitys Tea for two. Kohtalo sitoo kaksi torailevaa naapuria yhteen leikkisässä ja ironisessa näytelmässä, jonka kesto on vain 20 minuuttia. Asuntovaunuun mahtuu kerralla 10 katsojaa.

Kello 13 esiintymislavalla esiintyy improvisaatioyhtye Kommenttiraita. Esityksessä improvisoidaan sävelmää Kiskolle. Kommenttiraita on duo, jossa esiintyvät Hannu Rantala ja Antti Ainola.

Kello 13.30 hiekkakentällä esiintyvät jättimarionetit. Ihmisen kokoisten marionettien tekijä on Aapo Repo.

Kirjasto on auki ja palvelee Kisko-päivän aikana.

Kisko-Seura on saanut tapahtuman järjestämiseen Salon kaupungin kulttuuriavustusta.

Päivän ohjelma on kuvassa.